A.N.JeLL
هلا بالقمر اللي نور المنتدى
اقول مو كأنك ماسجلت اذا ودك حياك
واذا مابغيت بعد حياك
ونتمنى لك قضاء احلى الأوقات..
A.N.JeLL
هلا بالقمر اللي نور المنتدى
اقول مو كأنك ماسجلت اذا ودك حياك
واذا مابغيت بعد حياك
ونتمنى لك قضاء احلى الأوقات..
A.N.JeLL
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

A.N.JeLL

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

قصة رعب

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
송수선

송수선

نقاط العضو: : 160

قصة رعب Empty
مُساهمةموضوع: قصة رعب   قصة رعب I_icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 06, 2009 1:16 pm

منقول
فى يوم قعدنا انا واصحابي ومش عارفين نعمل ايه غير القعده فى الكوفي شوبالمستمره يوميا فواحد صاحبنا اقترح ان احنا نرتب على يوم وناخد العدهبتاعتنا ونروح نقضي يوم فى العزبه (بيت وسط ارض خضرا قمه فى الجمال) المهمالكل شجع الفكره دي واتفقنا على يوم الخميس وجمعنا بقى العده بتاعت الصيدوالطعم وبندقية الرش والحوارات الجامده دي المهم روحنا هناك الصبح فطرناوبعدين اصطدنا وهزرنا وركبنا الحمار وقضينا وقت جامد وبعدين واتغدينا وبعدالغدا لقينا هاشم (صاحب البيت) بيقول يا جماعه انا افضل ان احنا نمشي قبلاما الدنيا تليل .....الكل استغرب!!!! ليه يعني يا عم هاشم مهو اليوم زيالفل اهو ....راح قايل يا جماعه لو سمحت يلا بينا علشان ممكن يحصل حاجاتمش هتعجبكم....الكل طبعا ضحك واللي يعمل صوت عفريت واللي يعمل صوت ديب ....والغريب ان هاشم مش باين عليه الهزار ...المهم الكل قعد يقول طيبقولنا يا هاشم ايه اللي انت خايف منه رد هاشم يا جماعه مش وقت قصص وحكاياتويلا بينا واول اما نرجع هبقى احكي لكن رغم الكلام اللي قالو هاشم الكلعاند وقال ان احنا عاوزين نعرف ايه اللي انت خايف منه يا اما هنروح فىالضلمه راح قايلنا انتم احرار واتحملو بقى بقى اللي ممكن يحصل المهم قعدبدا يحكي وقال:
انا اكتر الوقت باجي هنا لوحدي وكنت بفضل موجود باليومين والتلاته لوحديالمهم فى يوم وانا قاعد بذاكر علشان الامتحانت وكده لقيت خبط ورزع واصواتجايه من الدور اللي فوق مع العلم ان الدور اللي فوقينا مفيش حد سكن فيهخاااااااالص طبعا انا كبرت دماغي وقولت يمكن تهيؤات بس للاسف نفس الصوتيتكرر كل شويه ومره واحده لقيت صوت زي صوت صرييخ القطه وفجاه الصريخ دهيتحول لصريخ طفل صغير ومن صريخ الطفل لصريخ ست كبيره ...انا روحت واخدبعضي وقايم علشان اشوف فيه ايه فى الشقه دي وانا طالع لقيت قطه قاعده علىالسلم والقطه لونها اسود جداا والغريب ان البيت من تحت كان مقفول الباببتاعه ومفيش بيوت جمبنا يبقى ازاي وصلت القطه دي لهنا ...قعدت اخوف القطهعلشان تمشي ولا كاني موجود اصلا والاغرب انها كانت بتقربلي وعينيها بتلمعلمعه غريييبه جدا ولقيتها بتفتح بقها على الاخر (فاكره نفسها اسد) بس فعلاالمنظر يخوف بجد ..لقيت نفسي جريت زي الصاروخ على الشقه بتاعتي وقفلتالباب ورايا واستعذت بالله من الشيطان الرجيم وبعدين قولت لنفسي انا مشناقص وجع اعصاب كفايه الامتحانات انا هدخل الم الكتب والحاجه وارجع بسرعهعلى بلدي الجميله طنطا وانا داخل الم الحاجه بتاعتي لقيت صوت قطه غريب فىالصاله قعدت اقول لنفسي ان الصوت اكيد جاي من بره وبعد اما لميت الحاجهوبلف لقيت القطه اياها فى وشي وقاعده بتبصلي بعنيها المرعبه الرهيبه ديانا طبعا قلبي بدا يدق بطريقه غريبه وحصل اللي مكنش متوقع ابدا ولا كنتاتمناه ابدا ابدا.....النور قطع ...ايوه النور قطع وعينك ماتشوف الا النورلقيتلك قلبي كان شويه وهيقف من الرعب وسمعت صوت صريخ رهيب هيخرم ودانيروحت فاتح الباب ولقيت نفسي فى اقل من ثانيه فى العربيه تحت وجيت ادورالعربيه مش عاوزه تدور واجرب تاني مش عاوزه تدور وهوه ده وقت تتعطل فيهالعربيه المهم روحت نازل من العربيه وقعدت اجري مع العلم ان الطريق مابينالبيت والطريق السريع ربع ساعه جري ولا لمبه واحده تنور الطريق والطريقكله مليان شجر جميز وطبعا الكل عارف شجر الجميز بيبقى فيه ايه (مسكونطبعا) وانا بجري بقى وعمال اجري لقيت شوية كلاب زي العسل لونهم اسودواقفين قدامي ومكشرين ومش عاوزين يتحركو ابدا ابدا ولقيت الشجر الليحواليا عمال يتحرك ويطلع صوت غريييب جدا المهم كبرت وقولت انا هقف اعملايه اما اكمل جري وكنت حاسس ان انا لو بصيت ورايا مش هيحصل طيب خالص المهموانا بجري لقيت واحد ماشي ورا شجره قولت الحمد لله خففت من الجري شويهوروحت فى اتجاه الراجل ده علشان احكيلو المهم حصل حاجه غريبه جدا الراجلوهوه ماشي كان ماشي ورا شجره بس اما عدى الشجره ملقتش ليه اي اثر ولا وراالشجره ولا قدامها ولا تحتها امال راح فين الموقف ده بقى كمل عليا لقيتنفسي بسرعة الصاروخ مش حاسس برجلي والحمد لله لقيت طاقه اصلا اني اجريتاني واول اما وصلت للطريق بعد تعب طبعا قولت اشهد ان لا اله الا الله وانمحمدا رسول الله ومن بعد المواقف دي وانا عمري ما هروح العزبه لوحدي ابداولا عمري هروح بالليل منها تاني وعلى فكره انا فى مره كنت جاي مع اهلي هناواحنا فى الطريق اللي مليان شجر ده لقينا جثه وسط زرع بين شجرتين بس كانتالدنيا ساعتها نهار الحمد لله وبلغنا الشرطه واما وصلو عملو تحرياتهموالحوارت دي وبكده اكون حكيت لكم حكايتي مع العزبه المرعبه .

بعد اما خلص هاشم حكايتو المرعبه دي الدنيا بدات تضلم والنهار بدا يروحواحنا كلنا مرعوبين هنروح ازاي وكنا بنشجع نفسنا وبنقول اكيد هاشم بيسرحبينا مع انو كان بيحلف وبيقسم بالله ان ده حصل معاه المهم الكل لبس ملابسوونزلنا علشان نركب العربيه والكل خايف انها تكون متعطله زي ما حصل مع هاشمالمهم جاي يشغل العربيه لقينا العربيه مش عاوزه تشتغل الكل عينيه برقتوالقلب بدا يدق وازاي هنروح فى وسط شجر الجميز الغريب ده المهم بعد شويةمحاولات الحمد لله العربيه اشتغلت ومشينا ومش هضحك عليكم انا وفى الطريقاللي فيه شجر الجميز ده كنت همووت من الرعب لان شكل الشجر بالليل اصلامرعب جدا وفعلا المكان ده مليان كلاب سوده بس الحمد لله كنا قافلين زجاجالعربيه (من كتر الخوف) بس الحمد لله عدينا بسلام ووصلنا الى النور من غيراي مواقف مرعبه مع اني كان نفسي يحصل حاجه مرعبه وفى نفس الوقت كنت خايفجدا(غريبه). Twisted Evil Evil or Very Mad
https://anjell.ahlamontada.net
هلالية مرجوجة

هلالية مرجوجة

نقاط العضو: : 41

قصة رعب Empty
مُساهمةموضوع: رد: قصة رعب   قصة رعب I_icon_minitimeالأربعاء ديسمبر 09, 2009 12:05 pm

وش هالمصري .. افهم كلمة وكلة لا ...
بس كاني فهمت مقاطع والله اني خفت انا موهو ...

تسلميين بيوونة[b]

قصة رعب
صفحة 1 من اصل 1